2014年10月20日 星期一

卡樂B黑椒濃芝薄餅味薯片

呢個0係OK買既, 12元一包~
 
 
似乎就係貴左少少, 不過我未0係超市見到, 又忍唔到手....所以都係買鳥....
 
 
可能過幾日, 我同佢會0係超市相遇....如果平過此價...我都係要拎定鎚仔"dum"自己鳥...~哈哈
 
佢又自動轉了.....
芝士呀...芝士呀....佢同black pepper好friend架喎..~
 
 
 
第二日我巳經等唔切要食......起初仲擔心黑椒味會過激...
 
 
點知呢, 又唔係果回事呀, 聞就幾乎聞唔到咁滯,
 
 
此時, 我又擔心"冇味"鳥.....哈哈
 
 
不過入口果一刻, 的確係有幾清晰既黑椒香,
 
 
一點都不辛口, 非常容易入口....連我呢D"又要威又要戴頭盔"既人, 都可以完全接受到~
 
 
只係取其香~
 
 
芝士就唔係超濃味, 有少少奶香, 唔算太鹹, 唔似車打咁,
 
 
佢包裝上寫住有半溶芝士, 由相中唔係咁清楚,
 
 
不過每一塊都有唔少半溶芝架~
 
 
食落去係唔太感受到佢係唔係半溶, 不過確係有少少分別~
 
 
如果可以有少少番茄味就好鳥~~
 
 
 
 
 





2 則留言:

  1. 嘩~~呢個口味開正我個範, 我一定要去搵下!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家超市都有, 好似仲要平少少~~

      刪除

Hello~