2014年10月23日 星期四

週四小碎

  • 我的迷你收音機.....完了.
  • 未到halloween, D零食就開始減價? 7.9--->5.9
  • 冇得解, 我就係唔鍾意紙包飲品......
  • 天氣...仲好似暖暖地既?
  • 今日, 又要清潔了...有塵呢~
  • 都係茶走好少少......熱奶茶加糖都冇茶走咁好味道~
  • 我個"饅頭標記"又回來了.....
  • On Call 2, 又開始了~ 醫生的醫生....~
  • 朋友....知你忙, 不過都係要注意身體呀...
  • "亂中有序", 永遠是我最愛的....

2 則留言:

  1. 我以前都慣左係床頭用迷你收音機ga, 但打左柴之後就用手機app來聽收音機了....
    天氣仲係好暖呀, 我買左d秋冬衫仲未有機會出籠T__T

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家我都係上網聽收音機...至少唔使煩收唔收得好.....
      係有少少暖.......今日涼DD咁多多....

      刪除

Hello~