2014年11月10日 星期一

桃哈多燉牛肉味薯圈

呢個係零食屋買既, 原價10.9元, 七折之後就7.6元~
 
 
請注意, 七折唔係日日有, 平日都唔係7.6元呢個價, 買之前睇清楚啦~
 
 


難得有折, 又難得出左新味, 梗係要試下啦~~~
 
 
果日我就係見到呢個味, 應該有另一款既, 係薯環~不過果日就見唔到LOR~
 
 

秋冬嘛, 食熱呼既燉菜就岩哂~~~ 而呢個味既薯圈就來得剛好~
 
 
佢既顏色比鹽味薯圈稍為深色少少~
 
 
味道嘛, 一打開就聞到稍強烈又濃縮既味~ 係唔係牛肉味我就唔知....
 
 
不過食起黎又唔係太濃味, 我OK~
 
 
有少少蔬菜味添~
 
 
又不過呢.....真係要少少牙力去咬....
 
 
唔錯~
 
 



6 則留言:

  1. 要少少牙力去咬>> 我都覺佢係比較硬.

    回覆刪除
    回覆
    1. 除左呢個因素之外, 都可以既~~

      刪除
    2. 佢好似另外個d味都硬硬地ga~不過我okay!

      刪除
    3. 好似薄丁丁......好似好咬少少

      刪除
  2. 燉牛肉味(!!) 真係咩味都有了....

    回覆刪除

Hello~