2014年11月9日 星期日

Oreo藍莓乳酪朱古力迷你裝

呢個0係7仔買既, 原價都好似要11個幾, 唔知係佢清貨定係就快到期既關係....
 
 
7.9大洋~~~
 
 
我諗都唔諗就買左~
 
 

 
佢真係好鍾意同我作對.......自動旋轉...
 
 
由於係迷你包, 用黎作下午茶就真係好正~~~~
 
 
以往出既味道亦好岩我口味, 而我亦幾愛藍莓, 所以都對佢有少少期望....
 
 
一包唔係有好多粒, 好快可以食哂~~
 
 
主要既味道係藍莓味, 而乳酪就係白色果D~~~
 
 
雖然藍莓既味道本身係酸酸甜甜, 佢既光芒都被乳酪奪去了.......
 
 
連OOO味都幾乎食唔到......
 
 
莫非一體化得咁重要?????
 
 
又唔係唔好食, 只不過我想藍莓味同OOO味重番少少.....
 
 
有丁點兒失望...不過依然期待下一次出既新味~~
 
 
太細啦.....
 
 

6 則留言:

  1. 以前佢好似出過其他味.

    回覆刪除
  2. 好耐無留腳毛XD 有無買759 個隻雷神朱古力? 唔錯!!30幾蚊一包好多條

    回覆刪除
    回覆
    1. 你近排點呀~ 返工返成點???
      近排去零食屋都好少買古力.... 好唔好食?

      刪除
  3. 好耐都無食oreo了, 但我幾鐘意個士多啤梨味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好似未食過,....~而家唔係成日出新味....

      刪除

Hello~