2014年11月13日 星期四

週四又碎

  • On call 2到中後啦~ 愈來愈好睇!
  • 又落雨啦。。。。
  • 原來中學既校運會季節來了......因為麥記突然好多人....
  • 唔知小饅頭好唔好食架呢? 
  • 而家又少左聽電台, 皆因走左去睇Discovery...hahahh
  • 今年既秋, 好似冇咁乾?
  • 馬明。。。。真係好得
  • 一個好既枕頭, 真係好重要, 我搵岩啦~
  • 今日又要去巡超市了, 有冇平野呢?
  • 原來我既英文都冇咩退步.....不過依然writing麻麻
  • 古力呀古力......好好味..最愛Picnic!

3 則留言:

  1. 無咁乾? 我棵草一唔記得淋水就瓜了~~ (可能真係唔關乾事, 係關我事.....) 哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為上年既秋, 我一唔搽hand cream就裂到九彩....今年就冇事喎~

      刪除
    2. YO!! HAPPY NEW YEAR!
      好耐無見你蒲頭了....最近點呀??

      刪除

Hello~