2014年9月1日 星期一

重拾糖糖

早陣子咪好流行玩Candy Crush Saga既, 大人小朋友都愛....
 
 
雖然而家熱潮巳過, 不過有時都仲見到有人玩~
 
 
我都捨棄佢都差唔多半年啦,.....
 
 
先前係玩普通版, 玩到去425關.....
 
 
點知果關我就覺得奇奇奇難....難在最底層兩邊, 一共四個疑似漏斗既野,
 
 
只要你一移動, 就出一粒炸珠.....會倒數的....
 
 
只要你一定要解左佢先可以LOR....
 
 
仲有, 要整埋"糖+袋裝糖" 同藍色珠二百幾粒....
\
 
對於我黎講.....簡直係mission impossible.....
 
 
我試左NNNNNNNNNNNNNNNNNN咁多次.....亦發老脾不少次......
 
 
都係毫無進展....由於我冇JB, 所以唔會有無限道具.
 
 
0係過唔到關既情況之下.....就擺0係度荒廢了....
 
 
直至琴日, 等緊既時候, 見冇野做就玩下啦.....
 
 
點知0係take 3就得左~~~
 
 
不過都好"文"......我用HKD 8元買5個extra moves....
 
 
當過到果關既時候, 真係YO左一聲~~~
 
 
如果唔係去到"打極都打唔到, 十世"既情況之下, 我係唔會買道具既....小數怕長計....
 
 
 
我又多番樣野玩了~

2 則留言:

  1. 噢..我而家也有玩, 但去到376關.....總是過不到....

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個呢, 你要爆左個左下方舊野先, 最好既方法係用(糖+袋裝糖), 之後就比較易過啦~

      刪除

Hello~