2014年9月9日 星期二

週二又碎

  • 琴日唔記得左.....補祝: 中秋節快樂~
  • 斷斷續續下雨...叫稍為涼快一點.....唔使成晚"典床"....
  • 好彩我有靈敏既鼻.......如果唔係成支消毒藥水就浸濕哂波子了.....(因為個瓶口位有少少不對位...漏左少少出黎)
  • 原來清水係唔可以洗走消毒藥水味.....我雙手...哈哈....
  • 原來琴晚月亮有出現喎~
  • 希望過幾日出巡既時候, 天氣好~
  • 一個百幾年既謎團巳經解開了???
  • 今集running man好好睇...一隻紙船橫渡漢江....
  • 呢一刻......我好想食Beard PaPa既puff......
  • 我又好想食焗豬扒飯.....
  • 我又變心了......重投凍奶茶少甜既懷抱....

2 則留言:

Hello~