2014年9月24日 星期三

週二少碎

  • 好一個混亂既開始...我可唔可以完美地結束??? 哈~
  • 秋呀秋....我地歡迎您~~~~~ 您終於來了~
  • 我唔算係好脾氣, 皆因我都係"燥底"之人......
  • 人地係唔係復合, 點復合....關乜事?
  • 果套熱播劇...很抱歉...唔係我喜歡既劇種.......所以我一集都...
  • 巳經聞到燶味鳥......
  • 原來我唔鍾意食 太陽蛋的...不過我又OK煎蛋....最愛炒蛋有少少蛋汁...~呵
  • 古力呀古力....我同你重聚既日子.....愈來愈近鳥....

沒有留言:

張貼留言

Hello~