2014年9月26日 星期五

週五要碎

  • 下個星期.....將會係忙到"luck碌"....時間又會過得特慢....
  • 不過, 甘苦過後, 將會甜美的.
  • 我係一個非常守時既人.....被人催促就真係唔多慣...哈
  • 有了牛奶咭...又可以用平D既價錢去歎了~~
  • 去澳洲Working holiday.,....朋友, 你真識歎..~
  • 其實, 讀哲學...係包括讀咩範疇呢?
  • 嘩......0係可樂promotion list入面....有我想要既名...不過...我一次都未見過...
  • 呢一刻...我好想食甜餐包....
  • 哼....可以plan幾時打電話去cut左佢....我忍左佢好耐鳥....

沒有留言:

張貼留言

Hello~