2014年9月17日 星期三

綿綿綿綿

因為打風既關係, 琴日都間唔中落雨~
 
 
令連日既高溫天氣稍為舒緩一下~~
 
 
我住果區就唔係落太大雨, 不過就十分大風.....
 
 
所以唔算太過濕....不過我都唔敢0係街留太耐....萬一一個大大雨...我就糟糕鳥....
 
 
都係買完野快快手返家...~
 
 
我成晚都叫訓得唔錯....不過睡醒都仲係有少少汗.....
 
 
可能近日有太太多事情要煩既關係....
 
 
既要排schedule, 又要儘量唔影響我日常生活.....我巳經煩爆...~
 
 
不過有付出先收穫嘛~
 
 
過多幾曰, 天氣好似涼了少少.....? 濕度又會低少少? 係就好了....
 
 
秋來了.....
 
 


沒有留言:

張貼留言

Hello~