2014年9月2日 星期二

週二兩碎

  • 遇到了相當, 十分, 極之ridiculous既事, 有鎖匙但不得而入.....即係此匙不配此門.
  • 累翻了...拎住電話都可以突然"斷電".....
  • 而家既天氣...似秋左咩???? 熱爆...
  • 要慢慢追番D朋友.....仲有幾耐先可以去到candy crush既山頂???
  • <急診男女>真係唔錯......係我近排日日追既韓劇...一來我對醫院劇好有興趣....二來...
  • 主角們太正,,,,,,,我好鍾意國主任~~~
  • 一隻擬人化既貓.....哈
  • 我都知呢個幾星期有好多新手機出...我都拎左PASS...不過我冇打算買...哈....買game好過啦.....
  • 好彩....吉吉島仲0係度........未約滿...
  • 祝友人生產順利~~~~ 我好想見下小公主呀~

沒有留言:

張貼留言

Hello~