2014年9月15日 星期一

週一首碎

  • 一號了....希望唔會為大家帶來太大麻煩......我只求唔好落太大雨...
  • 我又可以放棄入另一間759...
  • 我熱傻了.......涼番少少....可以嗎???
  • 我好快可以有新歡........
  • 哈哈...王兄, 你呢招前後用過唔少次.....我一早巳經睇穿哂啦...
  • 要我等......我真係唔想......我係一個冇咩耐性既人.....我唔鐘意空等, 浪費時間.
  • 連醫生都話我瘦左好多.....好開心......
  • 睇睇下, <急診男女>就快播完了......唔知下一套好唔好睇?
  • 唔........支裝既TROXXCANA....橙汁.....都係麻麻....都係可X好....哈

沒有留言:

張貼留言

Hello~