2014年9月11日 星期四

週四好碎

  • 一個super lag到不行鳥既發佈會.....最終冇癮再睇.....之後睇新聞好過..
  • 原來本宮既英文冇退步.....仲聽得明....
  • 究竟係美國英文 易聽D定係 英國英文 易聽???
  • 我愛追....不過唔係追月...而係追住周公子...~~
  • 不能忍既情況之下.....大complaint了一番.....
  • McCafe既Earl Grey Jelly Latte....好飲嗎?
  • 便利店換上新既promotion....大家都好接近, 以sweet potato....栗子為題~
  • 呢幾日.....什麼事了?? 熱到溶鳥........
  • 就快可以同佢講再見....我要另結新歡........
  • 今次會係小公主定係小王子?
  • 希望一陣出巡可以順利...不要太熱.....

2 則留言:

  1. 美國英文易聽D定係英國英文易聽?>> 我覺得係你聽慣邊個囉. 我睇得美劇多,英國英文好難聽.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺美國英文好似易明少少...不過唔同既地方方言又唔一樣....有D我直情聽到一舊雲......

      刪除

Hello~