2014年9月13日 星期六

你抽到未

琴日, 去茶記食早餐既時候, 正當我歎緊我杯"凍奶茶少甜"果陣, 有2位女性客人坐過來,
 
 
佢地一坐下, 佢地既第一個話題就係:
 
 
今日有得抽啦喎
 
 
我心諗: 冇可能係P&D, 亦未開"六合"....
 
 
哦.....原來係"生果IPX"開售......
 
 
我唔知佢地講緊續約式果D, 定係純綷0係"生果鋪"預約果種.....
 
 
前者, 唔使抽, 不過之前拎左PASS既, 會比較快派到; 不過今年既月費就貴到無人有....
 
 
後者, 要同萬千既人鬥快按掣......一個唔好彩就賣哂.....
 
 
我覺得遲早都有大貨, 點解唔遲少少先買呢? 又唔會唔出.....
 
 
我份新約岩岩先生效....唔會再搵自己笨.....2年又2年.......唔買啦....要買既都買game玩啦......
 
 
年尾大把games出......
 
 
 
哈

沒有留言:

張貼留言

Hello~