2014年8月10日 星期日

好有難度

有幾類既game我係唔太鍾意玩既, 一係太黑暗, 成日拿住把刀劈劈劈果D....
 
 
二係體育game, 即係球類運動...因為我由細到大都係"文人".....
 
 
仲有, 就係節奏game, 即係乜乜鼓果種....
 
 
因為音樂只會愈來愈快, 即係代表你又要好快又好準確按岩哂D button....
 
 
我呢D手腳唔多協調既人.....唔好話手腳...係腦同手先岩....
 
 
我就係果種慢半拍既人......
 
 
一按唔準, 我又開始忟....
 
 
對上一次玩都好似係大半年前既事, 有一隻歌, 係絕對快歌, 我打左兩日都過唔到關....
 
 
後來我慢慢記D button位, 差唔多即係背哂成首歌..,,,
 
 
買左又冇理由唔玩.......
 
 
今次玩第二隻, 佢都係節奏game成份居多, 不過好就好在可以0係比賽前簡難度.....
 
 
當然.....我呢D岩岩玩既, 梗係玩easy mode啦....一樣都可以拎到D CG~
 
 
隻game咁多主角.....有排玩了~~~
 
 
可以改善腦手協調, 又可以改下脾氣....一舉兩得,
 
 
得左.
 
 


4 則留言:

  1. 我都好似你咁,把刀劈劈劈,體育,節奏...都唔啱. 即係冇game好玩.

    回覆刪除
    回覆
    1. 溝仔仔果D......都好岩我架~~~哈哈

      刪除
  2. 我直頭唔玩game tim 呀..但音樂game 我ok...因為我好鐘意d節奏感重的音樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你玩唔玩太鼓之達人果D?
      我都比較喜歡節奏感重, 不過就唔好太嘈...~哈

      刪除

Hello~