2014年8月12日 星期二

週二小碎

  • 我係一個唔鍾意未自己試過解題, 就問人地既人....
  • 可以解難既滿足感太美好......
  • 第一次聽哂 <口水多過浪花>! 唔錯唔錯~~~
  • 有價有市.....呢句話冇錯.
  • 熱呀........落DD雨啦....
  • 我巳經對果間野完全失望.......如無意外, 唔會再去了....
  • 夏天食粥, 仲要係炎炎夏日.....對我黎講, 直情係捉野入身體....
  • 我最愛捉錯字.....
  • 而家既學生真係唔易做.....暑假仲要返學校.....
  • 不經不覺, 0係我"22哦哦"既情況之下, 夏天都過左大半..
  • 以前覺好, 唔代表以後也是.....菠蘿包是也.....
  • 收到了.....要振興經濟鳥~~~~

3 則留言:

  1. 哈~~我好鐘意聽口水多過浪花ga!! 晚晚訓之前都裝上重溫

    回覆刪除

Hello~