2014年8月2日 星期六

酷熱蒸爐

琴日...真係覺熱....係堅熱.....
 
 
連我呢個對熱冇太大感覺既人都覺好熱...
 
 
比之前果一兩日更熱.....
 
 
我住果區仲要36度+......有D地區仲唔只....
 
 
雖然我0係屋內, 一樣都感受到果種熱浪...
 
 
琴日D汗不停一小撮, 一小撮流出黎......直情係...煩
 
 
我知"發忟憎"都係冇用, 只會令自己血壓升高, 情緒澎湃.....繼而體溫再提升....
 
 
即係搵自己笨......最好就係保持乜都唔諗....
 
 
當我攤0係張床, 黃昏既時候 (?) , 個天空好似暗左, 街嘈嘈閉,....
 
 
原來係我期待巳久既雨~~
 
 
唔怪得之涼涼地~~~
 
 
之後都有落雨, 不過就唔係特別大, 可能個別地區啦.....希望人同家畜, 農作物都冇事啦~
 
 
我之後有上網.....原來有暴雨警告??? 仲有地區落雹???
 
 
嘩....
 
 
天文台解釋, 高溫觸發對流.....即係...?唔明...
 
 
還請有識之士解答....
 
 
 
不過, 想下雨還想...不過唔好咁大啦.....影響好多人呢...
 
 
我旦求涼少少就夠....~

8 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀, 度出黎係36度+, 不過人類既體感溫度一定係多幾度....
      係勁熱......熱到有少少想講另類英文......

      刪除
    2. 哈哈.........期間限定.~

      刪除
  2. 酷熱蒸爐 --> 好標題 --> give me five. 由衷覺得 Alison D 中文好流暢 !
    Too hot arh. Skin feels itchy due to sweating.

    回覆刪除
    回覆
    1. YEAH~ 哈哈....我話哂補考會考中文, 中文科作文有5* 架~ 還可以啦~
      我最怕D汗焗住頭髮...又"痴"住條頸...
      你咪比容易生熱痱? (唔係想呪咒你...)

      刪除
  3. Yes, very易生熱痱. Luckily is not eczema.

    回覆刪除

Hello~