2014年8月8日 星期五

週五又碎

  • 經歷左一日冇沖廁水之後....我對腳很攰了....
  • 好似恢復正常鳥? 不過有朋友一樣住0係同區...佢就....
  • 同系列既game, 遊戲系統大約一樣, 不過CG當然好左....內容豐富左.....
  • 果陣我玩既係第一輯.....而家玩既係第三輯~ 都好似隔左好多年鳥...
  • 如果有人咁餵我藥....仲要係佢既話...我中幾多次又如何....? 哈哈...
  • 直情睇到我眼濕濕....
  • 琴日 立秋鳥.....不過未 處暑, 天氣都係熱呢~
  • 而家超市D零食, 都真係追得住零食屋架.....
  • 九月又是各大電話發佈會之時.......我今年只睇...
  • 換左OK菇菇了~ 我簡左星星~ 不過此星星個樣就....
  • 愈來愈唔太喜歡甜食了.....

2 則留言:

Hello~