2014年8月28日 星期四

週四後碎

  • 一日都係自己大頭蝦.....想要炒蛋, 但係忘了.....結果係煎蛋
  • 我會先同佢黎個"深情擁吻"...哈哈哈....一口吞左個黃...
  • 終於好番了....
  • 囂師父......變成咁既? 要向邊個報仇?
  • 帆立貝呀....不論生吃, 熟食, 定係小吃.....我都好愛.....
  • 乜而家D game咁鍾意拆開黎出???
  • 好彩我唔係太好呢類.....不過個卡通組合0係日本超hit....
  • 我最鍾意都係 叮噹~
  • 等左好幾日, 差唔多成個星期...我最想飲果隻啡都仲係缺貨.....
  • 呢一刻...我好有想食 熱浪既衝動.......
  • 思考中.....點做先係最完滿

沒有留言:

張貼留言

Hello~