2014年8月4日 星期一

開拍了了

萬眾期待既 <衝上雲霄>電影版要開拍了~~~
 
 
好開心呀~ 之前某節目入面, 一眾導演話8月開拍, 令我好開心~~~
 
 
因為<衝上雲霄>陪我渡過不少快樂日子, 特別是第一輯,
 
 
我人當時還在英國, 每晚都係"煲"佢.....
 
 
當zoe問sam哥拎禮物 (中間), sam哥話自己就係果份禮物........我都好想要呀.....
 
 
 
當然, 而家可以0係<GOTV>睇番 (係官方既, 當然, 梗係俾錢既, 收費好合理, 人地唔係開善堂架~), 一睇番既時候又令我想起英國既日子~~
 
 
今次電影版有佘詩曼, 好有新鮮感呀~ 佢果套空姐服都好靚~ 好合襯~ 我諗佢戲入面, 一定係senior,....至少...
 
 
不得不提....今次仲有古生.......型爆.....
 
 
 
期待加期待~
 
 
 
利申: 我同電視台冇任何利益關係

2 則留言:

  1. 第二集時已無試過完整睇晒一集...電影版d人腳好似有睇頭d!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好似係........第一輯就睇哂, 不過第二輯就飛下又睇下....哈哈
      有古生......齊哂啦~~

      刪除

Hello~