2014年8月20日 星期三

自由意志

我往往發夢 (十次都有七, 八次)都可以根據自己既心意去"發",
 
 
0係夢入面我係可以思考, 完全由自己去控制....
 
 
琴晚既夢, 似乎係有少少不該發的,
 
 
不過0係現實入面不會發生的,
 
 
可以0係夢入面發生一下....又唔錯喎......
 
 
 
 
 
琴日下午果場大大大雨.....真可怕

4 則留言:

  1. yes...agreed......在夢中實現自己的夢想.....

    有時, 我也可根據自己既心意去"發夢", 像小說故事似的,昨天是第一集,如我想繼續發展下去,今晚可以有第二集......

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過我琴晚就發左個搞笑少少既夢...發唔到第二集了.....

      刪除
  2. 好羨慕喎, 我成日都係發埋d無謂夢, control唔到ga wor

    回覆刪除
    回覆
    1. 我十日有九日都係發一D無謂既夢....自己好想發既, 偏偏發唔到....

      刪除

Hello~