2014年8月6日 星期三

從此多事

我...以後自此多事.....做了....
 
 
我又要睇<銀之匙>, 又要睇<信義> (雖然就快做完)....不過會追睇番哂....
 
 
又要睇快播既<急診男女>...
 
 
哈哈哈....
 
 
我變得唔睇日劇....因為覺韓劇比較催淚, 煽情一點....個background music又好聽....雖然唔知唱乜...
 
 
連台劇都少啦....
 
 
原來<信義>入面既恩修, 係 潘芳芳配架~~~
 
 
唔怪得之有D熟啦~~ 唔錯喎~~
 
 
原本我唔係太喜歡眼大既男生.....而家我又可以喎......如果係佢既話...

2 則留言:

  1. 回覆
    1. 我港劇都好少睇.....唔係唔好睇....因為打機好d...
      我又唔係套套都岩既.....太黑暗又唔係好岩我.....愛情劇好少少~

      刪除

Hello~