2014年8月5日 星期二

開口就黎

琴日, 當我買完野, "碌"緊返去既時候,
 
 
雲量比我早上出去既時候多左, 亦唔見雲與雲之間有罅隙,
 
 
又開始大風,
 
 
我就知, 不出數分鐘後一定落雨.....
 
 
當然, 我入屋之後唔夠三分鐘....就下雨了...~
 
 
初時, 我都唔知架, 又係感受到涼意.....回頭一看.....
 
 
睇都睇唔清楚對面幢大廈......
 
 
果一刻, 十分涼快, 確係爽架....
 
 
不過, 唔使好耐就停左...鳴......
 
 
下午, 即係太陽最光猛既時候.....亦係最難受既時候....
 
 
熱 + 濕度提升......有少少難受....
 
 
空氣焗促.....雖然我住得高, 不過我對溫度可算是十分敏感的.
 
 
不過, 落總好過唔落.....
 
 
可以涼快一會, 就要心足了.
 
 
 
氣象學....我閒來又可以睇下天文台個網, 當係學多樣都好~

2 則留言:

  1. 痴線! 頭先我游水時仲好好天, 之後去剪頭髮時就勁大雨, 搞到濕水雞咁!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你冇事嘛?? 呢d天氣, 當吹西南氣流既日子...都係帶定把傘啦....

      刪除

Hello~