2014年8月1日 星期五

唔覺唔覺

唔覺唔覺, 又來到了happy friday~
 
 
雖然我唔係打工仔, 不過就快到一星期出巡一次既好日子....
 
 
夏天我好怕出街, 因為又出力去"碌我部波子, 又焗....有時真係"碌"到wing wing地....
 
 
不過出巡就有王兄跟, 當然我全程"Q"起對手啦...
 
 
差到未"動"高隻文武腳...呵呵...
 
 
所以我自己出街係有"季節限定"既...
 
 
即係秋天或冬天......
 
 
因為我呢D 0係北極出世既人.....根本唔怕凍....
 
 
我D變態事, 大家都好清楚.....
 
 
睇怕遲少少要開個 "我的變態之十大".....
 
 
不過一定要0係天氣凍既時候講, 等可以再刺激大家多少少.....
 
 
好想飲下 星巴巴出果款新飲品呀...tiramisu味frapp?
 
 
會唔會甜到冇朋友?
 
 
因為王兄不太喜歡星巴巴....叫左少甜都係太太太太甜......
 
 
所以就....哈....
 
 
 


4 則留言:

  1. Looking forward to "我的變態之十大" --> to see how many 變態 acts we have in common..

    回覆刪除
    回覆
    1. 我的變態事....只限冬天限定....連我家人都覺...我太勁了,....
      我諗等天氣凍番, 先開post....咁大家睇既時候先有feel~

      刪除
  2. 我都怕熱唔怕凍....凍最多咪著多件衫 (其實著件唔入風已經okay), 但熱喎...大佬唔通除左層皮咩

    回覆刪除
    回覆
    1. BINGO@! GIVE ME FIVE~~~~
      凍可以着多件.....熱就真係除唔到喎.....
      我巳經成日被屋企人話我一定可以係南極生存到.,,,.......哈

      刪除

Hello~