2014年7月31日 星期四

週四中碎

  • 站在小朋友既立場, 當然食物緊要啦......佢點會俾你喎....
  • 食粥加醋??? 新食法....
  • 我會食士多啤梨...不過唔食熱既士多啤梨.......
  • 諗起日本既士多啤梨就好想食......超香~~
  • "安家米"...哈哈...教主....你型哂啦~
  • 34度......熱到爆啦.....
  • 一部手機用耐左就梗係變慢啦.....同埋睇你點用.....唔用既apps就close左佢又或者delete佢, 定時更新都重要架
  • 琴日食左沙牛...今日食叉燒?
  • 卡樂A蝦條好似出左"避風塘風味"? 唔知係點架呢?
  • Keyman做<晴朗>既嘉賓主持...又唔錯喎....
  • running man 會黎香港???
  • 我覺得....偶像唔可以拍拖架咩??, 使唔使俾人X到KK呀.......真心喜歡佢地既, 總想佢搵到佢愛既人, 唔係要佢守生寡呀.....
  • 我傻了......竟然想用開木門既匙黎開鐵閘........哈哈...

8 則留言:

  1. Morning, Alison, read the little girl who wants her brother to stay little, link:. http://news.ltn.com.tw/news/world/breakingnews/1068281
    Lovely kids.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有留意個標題......其實佢知唔知佢細佬係生物, 人類, 會長大架???
      定係佢當左細佬係公仔, 私有化左???

      刪除
  2. I guess 當係公仔! The little girl is very gentle & full of love in hugging the brother & kisses his forehead. TVB reports this in the news. .

    回覆刪除
    回覆
    1. 好cute~~~ 如果係我....我一定係掉轉版........我細個既時候, 係暴力型既.....哈

      刪除
  3. 明嘅! D 細路真係好難 --> 唔鬧佢吔啲衰野!!! Though I always treat them well, but ... .... ... =___=!!!
    How 暴力 is it? Slap, pinch, bite or ha haa ha

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我係孻女, 係小霸王......打就一定唔會....因為一定俾阿媽發現....我一定會用陰招...玩爆佢....哈哈哈...細個既我, 最擅長"神不知, 鬼不覺'.....

      刪除
  4. 我最近食左好多車里子, 但你講一講又想食下士多啤梨!

    回覆刪除
    回覆
    1. 食日本既啦....又香又甜....同0係超市買到既差好遠....好有夢幻FEEL,,,....

      刪除

Hello~