2014年7月24日 星期四

暑熱大暑

琴日係大暑??
 
 
不過又好似比之前既日子熱了丁點兒....
 
 
打個比喻, 如果之前係33.9度, 大暑果日係34.0度....對我黎講, 都係:
 
 
冇分別
 
 
不過, 好好彩既係, 我個單位, 只要開左窗同大門, 形成對流,
 
 
就變成"特級扯風"......
 
 
大風到不得了......
 
 
連我鄰居都係咁講.....
 
 
所以, 當盛夏早上既時候, 當風扇要休一休既時候, 只要一開門窗, 都唔會覺熱架~~
 
 
不過, 今年既夏天天氣就好似比上一年既夏天濕左?
 
 
算啦, 而家都七月尾, 八月頭又立秋....夏天"炸"一聲就過啦~~
 
 
不過, 當秋天一到, 又要開始搽定hand cream,
 
 
因為上年既冬天, 我對手就好似被搾乾一樣, 十根手指頭全部損哂...
 
 
唔可以話係損, 係直情講係裂開.....
 
 
我用開既hand cream,都係Johnson's, 超平, 唔使下下幾百元既...
 
 
有都用黎買game 啦....哈哈哈哈
 


4 則留言:

  1. 今年熱呀! 我最怕打風,近幾年打風時D 風勁大好似會扯起間屋!

    回覆刪除
  2. 我覺得日日都係大暑..哼! 快d秋天啦~~熱死人個女!
    hand cream我自從係office返工就日日都有用啦, 因為冷氣乾, 還好離開公司就唔用, 都無咩事..我驚依賴左!

    回覆刪除
    回覆
    1. 11-3點係特暑喎...太陽最猛.......我都想快D秋....不過少過30度我都可以接受架啦.....
      因為D汗巳經變成另類hand cream?? haha

      刪除

Hello~