2014年7月18日 星期五

三號之下

三號來了, 即使未到三號, 一號我都感受到天氣變化.....
 
 
涼就涼左DD....可能吹東風既關係?
 
 
 
舒服DD啦啦啦~
 
 
下午真係如天文台所預測, 驟雨開始多左, 雲量就多左~
 
 
咁都好既, 唔使坐0係度, 成頸都係汗....立痴痴....
 
 
我好早就ZZZ....
 
 
我身入面好似有一個alarm, 出面有咩"風吹草動", 我都知....
 
 
果刻係岩岩下比較大既驟雨, 我就岩岩醒左......
 
 
好明顯我係冇熟睡...因為我只要同周公子"痴纏"緊......出面行雷我都...聽唔到....
 
 
哈哈.....
 
 
希就希望可以涼少少....不過就唔好下大雨.....因為農夫耕作好辛苦....
 
 
同埋只要一打風...D菜肯定又貴一排.....雖然我唔煮, 不過而家百物騰貴, 大家都唔想又用多個錢....
 
 
住0係山邊既人又危...
 
 
都係係咁2落DD啦....與其想下雨....不如想快D秋好過.....
 
 
**********************************
 
 
我發覺7仔既零食近排好好多, 都好新下~~~
 
 
琴日都忍唔到手買左一盒....哈...
 
 


2 則留言:

  1. Last night, not so hot, feeling much better. But nothing to watch on TV.

    回覆刪除
    回覆
    1. 涼左DD啦.....不過呢幾日又好似熱番....又要同酷熱天氣玩遊戲了....

      刪除

Hello~