2014年7月27日 星期日

去去去去

一陣就出巡了.....真開心~
 
 
不過一陣又是用錢時....因為有好多野用到冇.....連儲備既都用埋.....
 
 
又不過呢, 可以促進經濟都係一件好事~
 
 
希望一陣唔好下大雨....
 
 
如果唔係好"呢HEA".....
 
 
講起落雨, 今日就下了一場大雨....
 
 
個天由多雲變灰暗暗......梗係就下雨啦....
 
 
成個環境都灰哂.....係唔係空氣入面既污染物搞成咁呢?
 
 
連對面幢大廈都蒙哂....
 
 
一停又冇哂....
 
 
不過成個人都精神哂....涼浸浸嘛....訓都訓得好少少....
 
 
不過夏天仲未完, 酷熱天氣仲陸續有來......
 
 
 
王兄琴日問我, 我呢幾日點過, 因為連佢都熱到暈......
 
 
我王兄係勁出汗既人, 夏天一出街就好似去泳池游水咁....
 
 
不過我唔算係好怕熱, 連汗都唔係多果隻...
 
 
我答: "乜呢幾日好熱咩? 我又唔覺喎..."
 
 
因為我永遠只係早上出去, 食早餐就返歸, 同埋我個單位D風好勁, 好涼架....
 
 
所以仲叫頂得住....(我巳有4年幾未開過冷氣)...
 
 
 
去吧....夏天.....
 
 
來吧.....秋天.....
 
 
呵

8 則留言:

  1. 今日破產未呀??
    嘩...四年無開冷氣! 厲害~我突然覺得自己好浪費! >.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日都係用左二百以下....哈哈哈....算多架啦~
      係呀....一來想環保d.....二來電費太貴,,,,,,,三來我開風扇仲頂得住~
      我都係好鍾意冷氣既, 去商場食早餐既時候....吸....多d,,,,,哈哈哈哈...
      唔同人有唔同體質....唔可以一概而論既~

      刪除
    2. True, it is so hot! 非迫不得已我都唔想郁 及沒興趣食飯 ! What about you, Alison?

      刪除
    3. 食呢家野....我幾時都有興趣........不過唔好要我煮....要我洗.......呵

      刪除
  2. Alison tell you a secret, I love 洗碗 very much --> mad >__<! Especailly enjoy splashing the water over the dishes & bowls.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈....你會係放一盆水, 唧D洗潔精入去, 再擺碟入去洗 果款呀?
      定係...?
      我會搵隻碗仔, 唧D入去, 邊蘸邊洗.......哈

      刪除
  3. I do not put dirty utensils in the sink. SO, I have the detergent on the sponge, scrub several dishes & bowls, then rinse them.

    回覆刪除

Hello~