2014年7月12日 星期六

快將完結

夏天, 真係好多大型運動比賽, 好似夏季奧運會, 世界盃....
 
 
每隔兩年就有, 今年世界盃, 兩年之後就奧運~ 真係好開心~ 等待既時間唔會苦~
 
 
因為好多時都會搞下外圍賽之類...好似冇停過一樣~
 
 
2014世界盃就快完了, 就剩下兩場, 季軍戰就冇得睇,
 
 
不過冠軍戰就點都會睇哂~~~
 
 
 
我身為半邊歐洲人...就當然...嘿嘿....
 
 
我想快D知今屆神射手會係邊個......
 
 
希望我對黑眼圈可以快少少退....
 
 
如果唔係, 我有資格同安安佳佳一齊住了....
 
 
講起熊貓, 我前幾日先0係mytv睇左個節目, 叫"熊貓淘淘"~
 
 
係講點樣將園養既大熊貓, 一步步咁train佢地, 等佢地可以回歸大自然....繁衍後代...哈哈....
 
 
其中一隻新手熊貓媽媽, 佢咬住BB行上行落.....直情係將隻熊貓BB拖哂地.....似係玩緊玩具多D...
 
 
結果...工作人員要"回收"寶寶.........
 
 
哈哈...值得一看....

4 則留言:

  1. 季軍戰冇得睇...上網搵吓啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 算啦....呢2隊對我黎講, 唔係太有吸引力....

      刪除
    2. 琴晚我本來只打算睇下半埸...但一聽到話17分鐘已入兩粒...於是就起身睇啦...點知下半埸就悶到喊!! 完埸前先再入多粒...期間我係悶到清黑頭收毛孔了差不多一粒鐘....你無睇係明智的! 但你家陣仲未病完, 我勸你訓下好過丫!

      刪除
    3. 周公子0係我訓緊既時候, 落重藥...唔俾我醒....哈哈哈...
      而家可以訓番多少少了...

      刪除

Hello~