2014年7月28日 星期一

週一首碎

  • 昨日出巡, 天放晴~ 太好了~~~ 補番哂之前缺的東東...
  • 我再一次證實......我係唔鍾意街外粥....
  • 唉....可惡的電費單.....哼...又要交了
  • 熱到不行鳥的零食屋.....冇野想買....因為好似戰國時代一樣, 亂.
  • 古先生......你太型啦...
  • 我好想快D睇<衝上雲霄>電影版...~~
  • 黎緊呢個星期六好似係 愛護動物協會 既賣旗日, 一定要支持一下~
  • 唔知點解....我比較喜歡柯南多一點...
  • 是日早餐...叉燒意?.....最緊要飲凍央...
  • 竟然有 <忍者龜>卡通? 好多年都冇睇過了...
  • 如果呢支係 handwash.....我成支食哂佢......dishwash呀....王兄....

8 則留言:

  1. I like 古生及張家輝! First time bought Nestle mega 8 cube vanilla ice cream, one cube per mouthful, quite nice.

    回覆刪除
    回覆
    1. 有冇果仁碎0係面架? 有就仲正~~~~~~

      刪除
  2. No nut arh but my husband likes it. It is true that 200% better with nuts. 今日買了大腳板 --> but it is not as yummy as years ago.

    回覆刪除
    回覆
    1. 有果仁香D嘛~~
      嘩...我都有好耐冇食過大腳板了..........

      刪除
  3. OK store has discount lately on various ice cream --> u take a look.

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似係韓國雪條?
      我呢幾年都好少食, 因為好怕肚痛...( 好怕去唔切toilet), 所以我食野係好小心, 魚生呀, 沙律呀, 都唔點食....
      我以前係雪糕精...唔貴唔食.....(哈DA DA)

      刪除
  4. Have various brand -- nestle, Haagen Dazs + 韓國雪條!

    回覆刪除

Hello~