2014年7月3日 星期四

週四中碎

  • 連續好多日都會係酷熱天氣啊......
  • 沖完涼, 永遠都係最舒服既....
  • 原來我都會流汗呀....
  • 就快有波睇了.....黑馬....會唔會....?!
  • 傳統強隊都好似變得不是那回事....定係大家水平拉近了?
  • 好多game排住隊出....咁我咪要輪住買???
  • 用錢容易...儲錢難....好難....
  • 我一路都覺韓文幾難學...不過聽多少少韓文歌都唔多唔少學到DD咁多多.....
  • 不過韓文就好難認.....又圈圈.....有冇部首之分?
  • 而家百X 都入左唔少日本零食....有D都幾新, 又唔係太貴~
  • 好想抽扭蛋呀.....
  • 我0係夏天唔係唔食古力, 只不過係唔食一排排既古力.....古力餅都食既......

6 則留言:

  1. 中碎 -- ha ha ! 好彩阿根廷入圍! Agree with u that 水平拉近, I thing it is the training. & also with the aid of computer, they can replay & analyse the strategies in the football match. .

    回覆刪除
    回覆
    1. "星期四"嘛...中間位....所以就中碎...哈哈哈....
      不過而家阿根廷好似一人球隊....好似單靠美斯....唔係佢唔好, 如果有人可以夾到佢, 加強整體就更好~

      刪除
  2. 美斯 --> in every match, there are always a lot people encircle him.
    Haa haa what a correct explantion for 中碎 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢場場都有好多人"招呼"佢........不過佢依然都好波~

      刪除
  3. 我覺得應該呢世都唔會學得識韓文, d字對我o黎講勁難認, 好似隻隻差唔多咁~哈哈!!
    我最近用apps學德文, 幾好玩喎又~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好難去去認......係呀係呀...隻隻都好似差唔多.......完全聽唔明韓文歌講咩.....有字幕就好少少.....好基本既會話...只係識用最常用果幾句....
      真係可以學到德文???

      刪除

Hello~