2014年7月29日 星期二

無幾無幾

0係呢D 熱到不行鳥既天氣....熱唔係問題, 濕濕地先係問題...
 
 
今個夏天, 我條頸郁D就出汗.....
 
 
訓覺果陣, 膊頭又出汗......
 
 
床單都少少 "立痴痴"....
 
 
不過琴日都好熱架, 何解我覺有少少涼, 爽爽地.....唔係太有熱既感覺??
 
 
我冇開冷氣, 亦冇開大門, 只係開左掛牆風扇....同開窗...
 
 
頭先搞完一輪, 冇咩汗.....聽下外面有冇下雨...又唔覺有....
 
 
唔通...我巳成外星人???
 
 
如果可以0係剩下既夏天都係咁就好鳥.....
 
 
今年幾時中秋 (十五正日)? 我呢D西曆人......唔係好明農曆...
 
 
點解我會問呢樣? 因為以往中秋前數星期, 某某冰皮月餅, 都會0係我住果邨既商場擺檔~
 
 
我每年見佢都好開心, 唔係因為有得食月餅, 而係秋來了~
 
 
阿娘話, 只要一過中秋, 氣溫就好明顯涼架啦~
 
 
我都好想食冰皮.....不過又唔想買2個裝....
 
 
因為我只想食一口....哈哈...


8 則留言:

  1. 8 Sept 2014 是 中秋! 好懷念父母家中的走馬燈+我很愛的芋頭!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年可以返娘家過節嘛~~~
      蒸芋頸? 細細粒果D?

      刪除
  2. Yes, 蒸芋頸 -> I have to cook by myself for over 20 years as my beloved parents were happily in their Shangri-La 世外桃源. Missing them.

    回覆刪除
  3. NO arh Alsion! Why 唔好意思? It is the natural process of life. & they both live a long life. I keep them in the apex of my heart, and cherish the memroy of their endless love to me. Don't have the hard feeling!

    回覆刪除
  4. 嘿...幾時中秋?? 我呢d打工仔一定會吼寊所有紅日...見到樓上已有人解答了你啦! 哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 你買左月餅未呀???? 食咩款多呢>?

      刪除

Hello~