2014年7月17日 星期四

係與唔係

由於長期都係唔夠訓, 所以我一定會0係上哂網,
 
 
睇緊MYTV既時候, 來個吊魚.....
 
 
不過近幾日既天氣太太太太太熱, 冇錯, 同隻馬有關.....
 
 
唔只日間熱...晚上都好似唔太涼.....
 
 
我坐0係度都有出汗.....
 
 
如果我一吊魚, 就成頸大汗......
 
 
訓, 我體力又好少少, 不過精神又差DD, 因為吊魚起身果種難受, 好想再訓, 成個人好忟....你明的....
 
 
 
唔訓, 又唔知做咩好....攰LOR.....
 
 
而家掛左一號, 應該有雨落啦瓜...?
 
 
 
我旦求可以涼少少....唔好落太大雨...因為影響好多人的....

2 則留言:

  1. 吊魚起身 feels so tire, & I usually have headache afterwards.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就無呢樣, 不過就果個時段特別唔想講野...同心情煩躁...哈哈

      刪除

Hello~