2014年7月25日 星期五

週五尾碎

  • ? 頭先黃雨了?
  • 香港麥記麻煩鳥.....
  • 算唔上睡得好.....不過可以一"啪"即訓果隻....
  • 我不再愛你了...UCC微糖啡....哈
  • 任何一句話都有"潛台詞"....我十分相信, 睇你轉數夠唔夠快....
  • 如果可以去下 動漫電玩節 就好了...呵呵
  • 為左我唔會變成一舊叉燒.....我決定將沙牛, 雪菜肉絲加入我既早餐單入面...輪住食~
  • 我戒到薯片了.....巳經可以唔使日日食了~
  • <銀之匙>....又幾好睇喎.....好好笑~
  • OK今期換既野...又幾可愛喎.....不過我係儲佢D卡....
  • IP6....勁多消息....有幾多係真????
  • 我發覺.....原來我都係愛以前既歌....即係黎生果D....

6 則留言:

  1. I heard from today's news that there were complaints from the public.

    回覆刪除
  2. 我睇完新聞都驚呀....好彩我好耐無食junk food~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好少食麥記......最多都係一星期一次...MOS BURGER....

      刪除

Hello~