2014年7月7日 星期一

週一首碎

  • 琴日..真係好勁...太陽...兩兄妹, 一個就好似去完泳池游水.....另一個就搵滴汗都冇..
  • 原來..之前我睇錯左? 西曆八月頭巳經立秋?
  • 月餅廣告紛紛出動了.....
  • 豆腐人好可愛呀~
  • 忍唔到口...食左一包薯片.....出巡果陣又飲左成杯chillino....都冇事.....哈哈....禁令要解除了?!
  • 你又開時, 他又開....成個環境都變得奇熱無比....仲好嘈...
  • 馬季完了....雖然我不賭....
  • 我最唔鍾意既季節...首選係春天....次選係夏天...
  • 秋秋秋秋秋秋秋.....
  • 冬冬冬冬冬冬冬.....
  • 轉眼間又來到了尾聲.....希望尼馬快D好番......

6 則留言:

  1. Congratulations 禁令解除! 今日好熱 -- 小暑 --> 吃了一大碗涼粉 still cannot take the heat away.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我依然都係咳...唔會因為食左炸野, 凍野就咳多幾聲.......哈哈...我想解除了.....
      不過琴日有D地區好好大雨呀......不過我果區就只係"行"雷....一滴雨都冇.......不過熱少左....

      刪除
  2. post nasal drip is irritating.

    回覆刪除
    回覆
    1. 咳到口水, 鼻涕, 眼水流哂出黎.....我唔想咁刺激......哈哈哈
      仲要咳足幾分鐘....哈

      刪除
  3. When I have asthmatic cough, same situation --> 咳到口水, 鼻涕, 眼水流哂出黎 --> 有時最後咳到嘔才停咳 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 我平時唔會咳得咁利害....只係病緊果陣先出現...
      我都會咳到嘔........有時仲抖唔到氣.....唉

      刪除

Hello~