2014年7月23日 星期三

週三小碎

  • 琴日睇 <都市閒情>, 先知大暑係熱過小暑, 不過暑完唔係好多日就"立秋"...
  • 我家流行一句: "大暑大暑, 好食懶煮".....
  • 琴日"無啦啦"狂行雷.....有D仲要係"旱天雷" (唔知有冇打錯個旱字"....)...
  • 只要有煙霞既日子, 我就一定嗅到鐵锈味...污染指數一定好高....
  • 插好插蘇, 偏偏就係唔記得按"ON".....浪費時間...
  • VAIO 原來唔再0係香港出啦??
  • 好想去書展.......哈
  • 去埋美食展.......哈哈
  • 我絕對唔適合去茶樓....因為我覺茶樓嘈到好似施工中既地盤一樣....
  • 等了好久...零食屋有 <UCC微糖啡>了, 入了好幾罐.....不過飲過之後, 發覺不再愛了?!
  • 沒法子了, 我係商科出身...慣左凡事計成本.....同埋我自小就非常"市儈" , 太鍾意錢....呵呵....點樣用最少既錢同時間去做最多既事.......呢個係我最愛既.

4 則留言:

  1. 茶樓D table very close to one another, can hear people sharing 心事!!
    Have u watched TVB 快樂聯盟 13 July 2014 校園時代? Rather funny.

    回覆刪除
    回覆
    1. 心事....定係是非先??? 哈哈
      頭果幾集就有睇, 不過而家就冇睇lu~
      多數都係睇 姊妹淘, 都市閒情, running man...同卡通~

      刪除
  2. 講起咖啡, 我反而飲了 illy之後就返唔到轉頭了...你可以不再愛, 係一件好事!
    個干天雷, 將我屋企兩隻無有怕的貓嚇到飛起!!
    書展, 美食展我都絛咩心動, 因為太多人了....>.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 你有冇試飲過illy既支裝呀?? OK有得賣喎...不過都要成18個幾一支......
      佢地果日點呀?? 特別"爹"你地???

      刪除

Hello~