2014年7月13日 星期日

見家鄉了

嘩...今次病一病.....
 
 
先係發燒, 之後就狂流鼻水.....之後鼻水倒流成為咳.....
 
 
今次既咳, 我發覺食咩都好似唔會影響我咳既強度, 次數.....
 
 
即係食幾甜, 食幾炸, 飲幾凍, 都完全冇問題...
 
 
依然係狂咳.....
 
 
我覺特別有塵之類既野, "痴"住氣管....無事果陣都唔會咳, 只限病果陣先出現....
 
 
一咳就口水鼻涕眼水一齊流, 有時仲握緊拳頭, 抖唔到氣.....
 
 
咁咳果陣, 我就一定要放低哂所有野....因為我一定握唔實....
 
 
我唯有儘量清哂D鼻水....."儘量"休息多D....
 
 
今日起身, 直至而家都冇咳過~~~
 
 
都可以叫告一段落啦~
 
 
前前後後, 今次就病左2個幾3星期......
 
 
最奇就係, 無咩人發覺我病......因為好少人病得咁精神....
 
 
 
哈哈...
 
 
我好苦惱....買邊隻game好???? 呵

4 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀.....今次好似特別耐......可能休息唔夠...

      刪除
  2. 回覆
    1. Tempo都用左好多.....哈哈.....
      因為我靠意志力.....即係冇睇醫生的.....呵

      刪除

Hello~