2014年7月9日 星期三

四強大戰

而家仲未開始 德國 VS 巴西...~
 
 
我巳經坐定定0係電視前, 打下BLOG, 睇下電視播既"嘉年華" (即係有藝員, 現役球員, 大家上黎玩)~
 
 
都唔錯架, 睇電視都係求開心~~
 
 
好似3點幾開波?
 
 
我身為半邊歐洲人....當然支持....哈哈....
 
 
我希望我雙眼可以"頂"足全場.....
 
 
保持清醒....
 
 
加油!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

8 則留言:

  1. 回覆
    1. 好無奈....雖然我係支持另一隊....佢唔應該輸咁多...

      刪除
  2. What a football match, I watched for 30 minutes onlyas I didn't want to see Brazil lost. The absence of Neymar is a big disadvantage for Brazil.

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇左佢未必係最主要.....少左停賽既後衛先係最重要........唉

      刪除
  3. True -- 前面無尼馬,後面無施華 --> not happy for Brazil. 它要和荷蘭争第三名次.

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望佢可以爭氣啦, 不過果個後衛好似可以復賽, 好少少?

      刪除

Hello~