2014年7月5日 星期六

一半一半

我一起身既時候.....就巳經.....
 
 
完半場了......
 
 
剛好完半場.....
 
 
而果陣既比數係.....   0:1
 
 
德國暫時領先一球~
 
 
下半場有少少悶喎........
 
 
大家都好熱.....27度, 濕度88%....對球員的確好大挑戰.....
 
 
一路睇波....一路咳.....
 
 
要細細聲地進行....哈哈哈.......
 
 
我似乎要戒埋太甜既東東.....呢幾日, 都係食餅乾啦.....
 
 
到最後, 法國還是落敗了.....

4 則留言:

  1. Yes, I watched it, Germany won. Have you seen a doctor for the discomfort in these days? Take care.

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇呀.......我唔係咁鍾意睇醫生...哈哈.....
      只要我唔流鼻水, 咳就好快好番.....,即係我要不停tempo....hah~

      刪除
  2. 我都有睇, 我覺得幾好睇, 因為法國都好駁命...好開心呀, 德國嬴左!! yeah!!
    戒口啦~~唔係有排咳呀!

    回覆刪除

Hello~