2014年7月19日 星期六

週六再碎

  • 唔好意思...好唔容易先完全冇咳.....因為我呢排冇咩食零食....所以寫來寫去都係純文字...
  • 不過好快有新post 啦, 等我一會啦~
  • 到而家仲係有DD咁多多唔慣冇波睇....
  • 原來麵粉既分別係咁....又學到野....
  • 千正明...個名好熟...好似之前有上過娛樂新聞?
  • 食叉燒意食到有少少膩...食雪菜肉絲?
  • <決戰一分鐘>, 而家有重播? 好喎, 反正之前未睇過....
  • 不過我更想快D有得睇 <學是學非>~~~
  • 水腫....去得7788.....因為少吃薯片有關???
  • 唔知點解......突然對跳水失去興趣? 不過, 依然好鍾意游泳比賽~
  • 可惡既電費單又來了...哼
  • 好難理解夏天仲食粥....熱到咁....仲超快倒入口....
  • 大家愛淨蓮蓉, 白定黃? 幾多黃? 定係冰皮?

2 則留言:

  1. 我好喜歡月餅皮 -- 可以吃唒整個月餅的皮! 獨愛無黃的黃蓮蓉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都愛月餅皮~? 我都愛架~~~~
      不過就只愛食淨白蓮蓉~~~

      刪除

Hello~