2014年7月15日 星期二

曲終人散

今屆世盃終於落幕了....
 
 
難免有少少失落感, 不過總要回復正常~
 
 
不過真係好開心德國可以拎冠軍~
 
 
原本我以為要十二碼決勝負, 一旦十二碼, 能力就變為稍為次要,
 
 
因為幸運佔好大因素....
 
 
好難估邊個贏.....
 
 
我都總算叫由頭睇到尾.....只係半場小睡數分鐘, 果數分鐘就.....下半開場3分鐘先醒....
 
 
我覺兩隊都踢得有D手緊.....
 
 
不過都好精彩~
 
 
雖然阿根廷最後只係第二, 不過表現都唔錯, 我想講既外間成日將美斯同馬勒當拿比...
 
 
我覺比唔到喎....
 
 
比利就係比利, 碧根鮑華就係碧根鮑華, 美斯就係美斯,
 
 
每一個年代既環境條件唔同嘛...
 
 
成日話美斯就只差一冕.....乜少一冕就唔係球王咩?
 
 
好波, 好球品就得啦~
 
 
大家就係鍾意美斯既好球技, 唔係因為少一冕而唔鍾意佢~
 
 
贏既, 輸既都好, 大家都要檢討, 睇下點樣可以好好準備下一屆仲好~~


4 則留言:

  1. 我都以為要十二碼決勝負

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果12碼就...任何一隊都有機會.....

      刪除
  2. 我都係支持德國隊ga, 個日超開心~~睇完波返工都好精神!
    美斯係我心目中一早都係球王, 佢好波又好品, 真係正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 果日我成日都好開心~~~
      真係好少見佢發脾四.....

      刪除

Hello~