2014年7月2日 星期三

Mos Burger - Chicken Teriyaki Burger

呢個係早餐post~~~ 冇錯, 我冇打錯, 你冇睇錯~
 
 
我愛Mos Burger既原因係佢係即叫即製, 包保新鮮熱辣辣~~~
 
 
起碼D汁唔會整"林"個麵包先~
 
 
又成日出新包~ 雖則個量唔係大, 不過質素較好~! 貴D都可以接受既~
 
 
我以前都有食佢既早餐, 不過都係食熱狗餐多, 今次係第一次食呢個包~
 
 
個餐26元, 如果要凍啡就加多3元~ 其他一般飲品 (好似汽水, 奶茶)就好似包埋...不過大家都係睇清楚啦~
 
 

個餐, 就係一個包+ 一杯飲品, 冇其他, 值唔值就好見人見智啦~
 
 
不消一會, 店員就送上食物~
 
 
個麵包輕輕煎過, 個邊邊有少少脆, 正~
 
 
不過就有我不太喜愛既生菜0係入面.....仲幾塊....大大塊....
 
 
唔想食都要食, 唔可以浪費食物嘛.....
 
 
又唔係難食喎~ 因為佢係凍冰冰~又夠爽脆~ 同雞扒既熱, 好夾~~~
 
 
我在意個醬汁, 麵包之下係疑似係mayo, 夠惹味又唔係太酸~~
 
 
我鍾意mayo呢......
 
 
塊雞扒沾既汁, 份量剛好, 不會太多, 因為過多, 又係會整"林"個包...~
 
 

(哈哈,.....我用飲管作筷子.........)
 
 
雖然雞扒唔係太厚, 不過勝在夠扎實~~~~~
 
 
亦有大大塊我永遠既最愛...雞皮.....又夠甘香, 同雞扒既照燒醬既微甜......真係好配....
 
 
同埋夠熱....
 
 
我好滿意....
 
 
以早餐為始, 都叫份量夠~
 
 
唔錯唔錯....



13 則留言:

  1. Salivating over ur pic. How is the 熱狗? I haven't tried it yet. I love Mos Fish Burger & chicken nuggets though it is a petty burger for me.

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢既熱狗都唔錯架, D包都係脆脆地~ 熱狗腸就超脆~~ 一咬就"pok"一聲~ 好好味~~~
      我之後都有食魚柳包~ 過一兩日先出po~

      刪除
    2. Then, I must try the hot dog. Is the sausage pan-fried or boiled?

      刪除
    3. 我"巢"番之前既舊blog, 個樣就似烚的~ 不過仲好脆身, D味又唔會烚走哂~~~~~
      我0係"S愛麵包"找到的~

      刪除
    4. Thank you, Alison. Read & saw the sausage. Shall try soon.

      刪除
    5. 佢早餐有, 下午又有~

      刪除
  2. I have tried it before... Yummy Yummy.....better than that of MacDonald.

    回覆刪除
    回覆
    1. yeah~~~~~ VinXXXX 有冇蒲頭呀?

      刪除
    2. 沒有呀...真的不知發生何事 ?! 咁突然消失了....真擔心

      刪除
  3. 唔想食得要食, 無浪費食物, 真乖!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我好明白食物得來不易...好珍貴....有人想食而冇得食...所以只要唔係太難食既, 我都會食哂佢.....
      有時出街食野, 見D人明明唔食果樣野, 就點果樣野, 結果一啖都冇食....有少少那個....

      刪除

Hello~