2014年7月10日 星期四

週四快碎

  • 第一球, 我仲會嗌bravo....第三球之後就....唔想出聲....
  • 我亦好欣賞德國隊唔會因為入咁多之後就HEA踢, 依然全力以赴....
  • 巴西人係識欣賞的...
  • 我知咁熱, 唔多唔少同隻熊仔有D關係.....不過唔使咁熱呀....
  • 有冇人飲過維他既港式奶茶???
  • 我巳經放棄入某間零食屋.....成間鋪好亂......又唔整齊....
  • 原來鮮腐竹都可以煲糖水????
  • 就係因為食少左, 我既六舊腹肌有雛型了...
  • 我估唔到阿娘都會起身睇波....全家一致德國隊....好彩冇做燈神...
  • S品牌出完Z二, 咁快又出新機???
  • 今日OK好似換果隻蘑菇人喎.....
  • 哎呀...我張5元coupon就快到期了......

6 則留言:

  1. Hi Alison, Good morning so happy that 阿根廷 won ! 要對德國啦 ! I like 阿根廷 , but 德國 seems stronger.Bought Garden's chocolate 手指條 -- N 年無食 --> quite yummy.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好多年冇食......好似愈來愈唔抵食.......因為幾貴下.......
      你買原味?

      刪除
  2. Bought original flavour. Next target is cheese ball but they come in a tin which takes a long while to finish it.

    回覆刪除
    回覆
    1. 一般都好大筒......一個人真係好難食得哂,.....

      刪除
  3. 回覆
    1. 我覺佢係交足功課, 又未至於係羞辱主人家......
      好尊重對手...因為原來佢地有一屆係主辨, 一樣入唔到決賽....佢地好明白巴西既心情....

      刪除

Hello~