2014年7月11日 星期五

我又要休

還有兩場, 就完了~
 
 
都好開心可以睇咁多場~
 
 
不過琴日就邊吊魚邊睇....睇左都唔知有冇30分鐘....
 
 
我琴日對眼巳經好攰....
 
 
所以一早就被周公子傳召.....
 
 
不過依然同佢"愛不夠"....
 
 
所以今日就休息一天, 等我復元一下....
 
 
 
聽日再寫~
 
 
咳, 好得8899了~

4 則留言:

  1. Replenish yourself with the energy & save it for Saturday & Sunday football matches.

    回覆刪除
    回覆
    1. 季軍戰唔係免費, 所以我仲可以有多一日休息....哈哈哈

      刪除
  2. 我已經買定雞精來聽日返工飲...但已經有失落感了!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 查實.....雞精係咩味??? 難飲嘛?
      我都失落ing....唯有睇下足本重播...

      刪除

Hello~