2014年7月16日 星期三

週三中碎

  • 有風打了....有雨了....涼快一點了....
  • 如果你問我睇波宵夜既最佳食品, 我一定答你:  叮叮食品....
  • 叮叮山竹牛肉.....叮叮意粉....叮叮牛肉燒賣...
  • 我一陣都會去超市少少野..以防幾日後既天氣變化...
  • 果然都係佢最好飲......雀巢綠罐啡.....
  • 而家飲野, 唔係求"少冰", 而係"普通"....因為D冰溶得太快......
  • Cool魔無孔不入......
  • running man出現新穎格鬥技....咬....咬頭
  • 今個夏天J2有好多卡通睇.......正哂
  • 而家開始...我會留意多D德甲.....哈哈...放棄英超了
  • 原來德國隊也有"小豬"??? 點解既?
  • 我要睡......唔要成頸汗....晚晚都係咁.....

2 則留言:

  1. Alison, 1 號風球打風啦. TVB J2 有跳水比賽睇 ! 那款叮叮燒賣好食呀 -- can you recommend to me.

    回覆刪除
    回覆
    1. 叮叮食品...我冇食好耐了...~~~~~哈

      刪除

Hello~