2014年8月3日 星期日

週日首碎

  • R.I.P.
  • 太震撼既畫面....
  • 琴日雖然係比前日冇咁熱, 不過都係訓到一半會出汗....
  • 我巳經可以免費換"菇菇"了...多謝各方幫忙
  • 剛剛下了一場雨....涼了點點~
  • 冇解, 我食煎蝦, 炒蝦球, 但係我偏偏就係唔愛白灼....哼
  • 我唔應該讀hospitality business mgt, 讀心理學一定有得搞...哈哈
  • 我竟然對韓文歌開始有興趣?
  • 好想再睇"天幕下的戀人".....正呀
  • 首主題曲亦係我其中一首金曲....
  • 哈哈哈.....又得逞了....
  • 當差一, 兩元先有印花既時候, 我就一定買TEMXX.....因為我本身都用嘛~
  • 立秋.......立秋...我呼喚緊"你"....

2 則留言:

  1. 係呀, 咁快就立秋....秋冬天, come on baby!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 立秋左了~ 代表秋天就快黎, 不過hk 0係東南亞, 天氣仲係會熱....
      要到左 處暑 先會叫涼番d~

      刪除

Hello~