2014年8月18日 星期一

週一一碎

  • 好耐冇飲過珍珠奶茶了~~~~難得唔甜~~~早餐時候飲....好似...哈
  • 第一次入零食屋係吉手而回....
  • "夢中天使"~~~ 經典中的經典~~~~
  • 一輛細細的lift, 入面可以有咁多架BB車...真神奇....
  • 收到RED PASS 既邀請通知, 都係登記左先.......
  • 有時候有些事不用問......睇下佢FB既相就知佢進行成點.....
  • 我雖然8, 不過我係暗地裡8.....哈
  • 我一有機打....就什麼都唔記得了~
  • <銀之匙>, 今晚又有得睇了~~~
  • 我係性格巨星.....我有資格去拎, 唔代表我會去拎.......哈
  • 九月又係眾手機出爐既日子...而家呢個時候會少人買機啦....苦了Sales....要追數
  • 我好想搵英國旗既手機殼呢~~~~

2 則留言:

  1. 多BB車唔緊要...你有冇同bb玩呀咁?? 哈哈~ 我好鐘意撩人地d BB ga!

    回覆刪除

Hello~