2014年8月23日 星期六

秋風起起

近呢個星期既天氣涼快了不少, 不過都係因為下雨既關係.....
 
 
人都精神左少少.....不過呢, 呢幾日我開始:
 
 
"周身痕".....唔好誤會呀, 我唔係想"駁打"...
 
 
係因為天氣好似開始轉而引發起既痕癢.....
 
 
我對手開始覺得乾乾地, 不過又未至於要裂....
 
 
尤其塊面有少少癢.....係DD , 非常吊癮的癢...哈哈...
 
 
唔會要你"起勢"去"R"....不過摸一下, 捽一下又好似好少少...
 
 
幾分鐘後又0係第二處癢過.....
 
 
我以前一入秋都會咁, 不過今年好似提早左....
 
 
我又睇下天文台個天氣預測, 原來都開始轉風向.....不過溫度都係如此既熱情....
 
 
不過.....我琴日連汗都完全冇出過.....
 
 
 


6 則留言:

  1. 但我覺得呢兩日又熱返好多喎...頭先出去行一行都成身汗啦! >.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢一兩日的確熱番少少....不過晚上又涼番DD....真係好易中招.,,,,,

      刪除
    2. 係喎, 又冷又熱就最易病。

      刪除
    3. 你要保重呀....出入冷氣地方.....公司會唔會太凍?

      刪除

Hello~