2014年8月17日 星期日

那些年那些歌

我好相信, 每個人0係不同既人生階段都有一首歌,
 
 
果首歌既內容未必切合果陣發生既事,
 
 
不過果陣就係"枕"住聽...
 
 
結果到最後, 一聽果首歌就想起果陣出現既人同事...
 
 
相反, 一想起果件事就好自然0係心入面響起果段background music~
 
 
我既最愛, 永遠唯一最愛係 Twins既<女校男生> , 我唔稱得上係粉,
 
 
不過大部份既歌都OK識唱啦~
 
 
<女校男生>, 係我0係英國第一日不停播既歌,
 
 
果日發生既事, 環境, 以至連空氣既味道, 我都好記得,
 
 
果段時期, 係我人生入面最快樂既,
 
 
去超市, 大伙兒煮飯, 去chinatown,
 
 
鋤D...(4條D+1)....鋤完就去訓.....
 
 
呢D生活無憂無慮......
 
 
係我好想再一次經歷的....
 
 
我每一次聽, 都會心微笑~
 
 
 
你的歌, 會是哪首?

4 則留言:

Hello~