2014年8月26日 星期二

又再病過

可能, 可能......我被王兄傳染了....
 
 
前幾日王兄來過, 期間佢係病緊....雖然唔知佢咩病, 不過觀其色都係不外乎傷風之類...
 
 
果日我仲好好地架, 不過第二日 (即係琴日)就黎料....
 
 
對眼"慶慶地"....上呼吸道就唔係太舒服 (我冇外遊....亦冇接觸曉郁既東東)....
 
 
果晚就唔係訓得太好...
 
 
不過當一覺醒來, 又好好多~~~
 
 
睇黎呢幾日都係要爭取時間休息多一點......
 
 
我唔想拖, 時間好難熬....一秒都嫌多....
 
 
大家要保重.

4 則留言:

  1. OMG, 你真係又中左招...我媽咪都係中左招丫..
    小心身體, 好好休息啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩今日好好多~ 近乎正常~ 希望auntie快點康復~

      刪除

Hello~